Announcement

Collapse
No announcement yet.

MD Forum en español

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JohnnyStyles View Post
    Sooo true...!!
    Es verdad...hardcore aqui en MD ...Eso es para todos!

Armando que es la que hay bro...How's everything!?
    Como va todo! Looking great in ur avi.
    man take care.
    Tu sabes todo bien por mi lado y estoy preparando para el EASTERNS USA en nov.15 aqui en NY!
    www.armandopena.com
    TEAM MUSCLETECH

Comment

Originally posted by chomy View Post
      Hey Armando Pena, mucho gusto de conocerte, te vamos a echar muchas porras, cuentas con mi apoyo, le voy a decir a mi nuevo amigo John R. que te un espacio en MD.
      Gracias pana! Gusto en conocerte tambien!
      www.armandopena.com
      TEAM MUSCLETECH

Comment

esto es muy buena idea. hay muchas cosas que podemos itercambiar entre nosotros y nuestros hermanos latinos.

Comment

Originally posted by Fellar View Post
          tu eres desde Texas si?
          Simon, ese. De Dallas.
          "Life is about choices: tap, nap, or SNAP!" ~ Future UFC Lightweight Champion Marcus Hicks

Comment

excelente idea de abrir un foro en español...

Comment

Originally posted by armando "the kid' pena View Post
              Tu sabes todo bien por mi lado y estoy preparando para el EASTERNS USA en nov.15 aqui en NY!
              Coño Armando buena suerte como te dije anteriormente en el show!!!

BODYBUILDING RULES©... IN EVOLUTION!!!

Comment

Originally posted by bbrules View Post
                Coño Armando buena suerte como te dije anteriormente en el show!!!

Gracias amigo!
                www.armandopena.com
                TEAM MUSCLETECH

Comment

JUST HAVE A THREAD FOR EVERY LANGUAGE THEN..........I AM SURE THE COUNTIRES THAT HAVE BODYBUILDING WEBSITES HAVE IT IN THEIR LANGUAGE..........I SAY IF IN AMERICA ...DO WHAT YOUR ANCESTORS DONE WHEN THEY GOT THERE LEARN ENGLISH.....THEN READ MD
                  Infinite + 1 = Doing what others are scared to dream of.

Comment

I'll bet you that every person that has been in this thread, knows both english and spanish, I my self have posted more times in english than in spanish.........what you dont get cause you wont learn spanish is that is fun to have this thread.... CAPICH.....

Comment

Oh Dios Mio...LoL

Lee actually replied here...jeje...Soon Lee in all languages jeje.

Comment

what the hell is a jeje, a little bug?

Comment

Originally posted by juicer1
                          I know no spanish and don't care to ever know spanish. It's a useless language in my opinion.

LEARN ENGLISH!!!!!!!!!!
                          I am 6'4 300 U Mad?

www.myspace.com/vanillagorilla1980

Comment

Originally posted by juicer1
                            I know no spanish and don't care to ever know spanish. It's a useless language in my opinion.LEARN ENGLISH!!!!!!!!!!
                            This thread is cool, wish there were more threads in different languages... only makes this site more diverse.

i will allow the post above as i cannot see another MD Member bashing a different language just because it aint English or because they are too lazy to learn a new language.

Freedom of speach, it is what people fight for, it is what people are entitled to, and seeing as this site is for the people and if there is a demand, then SO BE IT!!

Just a headsup to all, please keep this thread clear of post containing "learn english" or "this is so stupid" - bascially jack ass comments.

thanks

-----------------------------------------

Este hilo es fresco, el deseo había más hilos en idiomas diferentes... sólo hace este sitio más diverso.

Permitiré el poste encima de como yo no puedo ver a otro Miembro de MD que golpea un idioma diferente simplemente porque aint inglés ni porque ellos son demasiado perezosos aprender un nuevo idioma.

¡Libertad de speach, es qué personas luchan para, es qué personas tienen derecho a, y viendo como este sitio es para las personas y si hay una demanda, entonces TAN ES!!

Justo un headsup a todo, mantiene por favor este hilo vacía de contener de poste "aprende inglés" o "esto es tan estúpido" - comentarios de asno de gato de bascially.
                            gracias
                            Muscular Development Forum Rules :.

This Post May be found offensive & may contain offensive material, consider yourself advised.

Comment

John let me know when its flooded with Latinas... I'm looking for a fluent Spanish speaking Latina for the booth at the Arnold, might have found one but I'm always open to new talent
                              NOW LET ME SEE YOU WERQ.

Comment

yo puedo aportar mi granito de arena en español por aqui.
                                saludos a todos los hispano parlantes
                                free to be myself

Comment

Working...
                                X