Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koennen wir uns hier unterhalten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koennen wir uns hier unterhalten?

Ich habe langweile..das ist der Grund für dieser Thread...wir koennen schreiben über unseren Aengste, witzige Geschichten, Lebenserfahrungen, etc...bitte deinen Beitraege hier stellen...du kannst hier alles was du willst ohne Beurteilung schreiben
    þonne god wile eorðan lifes ende gewyrcan!

WUT DA FACK?

Comment

It's written in German...it's a foreign language as you can plainly see....no need to say "what the fuck" just because something's not written in your native tongue..I'm American by the way, yet love speaking and writing in German and Norwegian..so it's saying a lot that I disagree with your typical portrayal of American belligerence.

Comment

Really?

Comment

ja wirklich...du kannst zur Hölle fahren, meiner Meinung nach..was du denkst und glaubst ist mir total egal und vielleicht purer Wahnsinn...

Comment

Just kidding man..I'm not mad at all..in fact, i'll teach u a bit of german, if u want...

Der Hund= dog

Die Nase=nose

Das Essen=meal

Die Hand=hand

der Schlaf= sleep

How to Conjugate Regular Verbs:

ficken=to fuck

ich(I) ficke, du (you) fickst, wir (we) ficken, er/sie/es (he/she/it) fickt, Sie (you, formal) ficken

Comment

Kudos to you, I hear German is a rather hard language to learn.

Comment

Originally posted by Der Mann im Mond View Post
                Ich habe langweile..das ist der Grund für dieser Thread...wir koennen schreiben über unseren Aengste, witzige Geschichten, Lebenserfahrungen, etc...bitte deinen Beitraege hier stellen...du kannst hier alles was du willst ohne Beurteilung schreiben
                Ich habe Langweile..das ist der Grund für diesen Thread...wir können über unsere Ängste schreiben, witzige Geschichten, Lebenserfahrungen, etc...bitte deine Beiträge hier reinstellen...du kannst hier alles was du willst ohne Beurteilung schreiben

Comment

thanks...i forgot how to do plural endings.....the lack of umlauts was intentional..lol..i;'m lazzzyyyy

Comment

thanks...i forgot how to do plural endings.....the lack of umlauts was intentional..lol..i;'m lazzzyyyy
                    Auf No Bull gibts einen spanischen Sticky, vielleicht können wir hier ja einen deutschen Sticky machen. Beruflich muss ich oft deutsche Texte korrekturlesen, bin also immer bereit den Gammatik-Nazi raushängen zu lassen!

Comment

How can I make this a sticky, like the spanish thread? Mods?..plzzzz...

Comment

Stück Scheiße
                        It is hard.... i bought rosetta stone levels 1,2 and 3. Now i just need to buy German workbooks, start watching german tv, listen to german music, etc.
                        I'm going to start focusing on learning deutsch once the new year is here.
                        I must admit, i am bilingual already but it seems German will be a bit hard to learn.
                        I could have picked French or italian...but nah, too easy.
                        Have you heard of the Goethe institut? I will take classes there once i know enough german.

It will be quite a journey....learning this new language.

Comment

Nur nicht verzagen, schwarzer Ritter, du schaffst das!

Comment

Thread stickied in the interest of public relations.....
                            Muscular Development Forum Rules :.

Comment

How can I make this a sticky, like the spanish thread? Mods?..plzzzz...
                              Erledigt!
                              Dankeschön, Dlew6969!

Comment

Working...
                              X