Muscular Development Forums - Powered by vBulletin

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 17 of 41

Thread: Guy Cisternino Trains Back - 10 Weeks Out from the 2014 New York Pro

  1. #1
    Administrator Nate's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    noisserped
    Posts
    17,740
    Gender
    Male

    Default Guy Cisternino Trains Back - 10 Weeks Out from the 2014 New York Pro


  2. #2

    Default

    hes talking about aaron clark lol...hes so right about the internet morons.
    Last edited by lightsoutlekina; March 13th, 2014 at 08:05 PM.
    instagram: lightsout50

  3. #3

    Default

    Kinda funny about his call out there... Someone that keeps it real.

  4. #4

    Default

    Big fan of Guy!!!very passionate about this and definitely keeps it real!

  5. #5
    IFBB Pro Guy Cisternino's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    NEW JERSEY
    Posts
    1,378
    Gender
    Male

    Default

    Quote Originally Posted by lightsoutlekina View Post
    hes talking about aaron clark lol...hes so right about the internet morons.
    Yea man internet trolls are annoying lol

    Quote Originally Posted by niubodybuilder05 View Post
    Kinda funny about his call out there... Someone that keeps it real.
    I try man, just say whats on my mind some may agree or disagree and that's fine we all have our opinions some just don't voice them

    Quote Originally Posted by jplahm View Post
    Big fan of Guy!!!very passionate about this and definitely keeps it real!
    Thanks big homie really appreciate it
    It ain't bout how hard you're hit, it's bout how hard you can get hit and keep movin forward."

  6. #6
    IFBB Pro Guy Cisternino's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    NEW JERSEY
    Posts
    1,378
    Gender
    Male

    Default

    And before this gets out of hand if it does, I never said Aaron isn't a good bodybuilder, because I think he's actually a pretty dam good one, he has good shape, nice lines, comes in shape every time I've seen him. My knock wasn't about him as a bodybuilder it was his statement being made about being 3rd best in the world after competing in only 2 shows so far. That's a very bold statement to make and I heard about it at the Arnold from other 212 guys before I even watched it. We all are good as pros, the only one that will ever have bragging rights are Olympia and Arnold Champions. Not saying if you don't ever win one your not a great bodybuilder because that is far from true, but I think you need to step back and see the big picture sometimes before making such bold statements
    It ain't bout how hard you're hit, it's bout how hard you can get hit and keep movin forward."

  7. #7

    Default

    you had every right to make that statement lol youre a top 212 guy it would grind my gears if i was in your shoes too! guy's a great bber i remember the old school in the trenches vids with evan when you were a middleweight, always keeping it real.
    instagram: lightsout50

  8. #8

    Default

    yeah... i agree..i think this sport or any sport if your not humble now it will make you humble
    That's what she said -Michael Scott-

  9. #9

    Default

    Pulling for ya!!!Lookin strong as shit!!!!

  10. #10

    Default

    YOU TRAIN HARD BIG BRO GREAT VIDEO!! SEE YOU SATURDAY

  11. #11

    Default

    Guy is a beast in the gym and has been growing steadily. Should be a great year!

  12. #12
    Freak of Nature
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    14,440
    Gender
    Male

    Default

    would love to see a Guy, Evan & Jose training video

  13. #13
    Freak of Nature MEAT ROCKET's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    11,101
    Gender
    Male

    Default

    Quote Originally Posted by B-Neva View Post
    would love to see a Guy, Evan & Jose training video with John Meadows
    Fixed...
    A standard is set when performance is taken to a new level.

  14. #14
    IFBB Pro Aaron Clark's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Fairfax, VA
    Posts
    398

    Default

    If I worded something carelessly, I apologize for that... I never forgot about Guy, Eduardo, etc. They didn't do the Arnold, so hey... On that day I was 3rd in the world, yay! If we want to get technical here Guy has a "higher rank" due to more titles and experience. Never meant any disrespect, but people can interpret things how they want...
    That being said.. Guy, if anything I have said has made you feel disrespected or upset, please use it as fuel to beat me at the NY Pro
    respect and keep crushin it boss

  15. #15
    Spotter
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Phoenix, AZ
    Posts
    75
    Gender
    Male

    Default

    NY Pro Just Got More Interesting. Going to be a great show.

  16. #16
    Spotter ROB QUADS's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Bayport Long Island NY
    Posts
    198

    Default

    HEY GUY GREAT VIDEO LOOKING GOOD CANT WAIT TO SEE YOU IN NY PRO...... HEY REAMBER I GOT THE FIRST QUADRO HAT SIGNED BY YOU BRO......
    I CANT WAIT TO THE ARNOLD AND GO WITH MY GOOD FRIEND DAN THE MAYOR .

  17. #17

    Default

    I get him being mad at hearing that statement because it would tick me off too....but that being said Aaron's not only a rookie but a lot younger then Guy is. If I was Guy I wouldn't talk much about someone who's going to be surpassing me soon IMO...NY should be a good show though good luck to both of them.

Page 1 of 3 123 LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •